Ako postupovať pri nahlasovani záručnej opravy
Vyplňte online formulár na stránke technickej podpory spoločnosti Asus.
Pred odoslaním si ho vyplnený vytlačte pre neskoršiu potrebu.
Počkajte na e-mail s RMA číslom.
Postupujte podľa pokynov v e-maili:
Po obdržaní RMA čísla si objednajte prepravu pomocou formulára pre prepravcu, viď. odkaz v e-maili s RMA číslom. Uveďte adresu, na ktorej bude produkt pripravený na vyzdvihnutie. Nemusí sa zhodovať s adresou, na ktorú bude po oprave doručený (adresa, ktorú ste uviedli v požiadavke o RMA).
RMA číslo začínajúce na CZA1 bude vybavené v servise ASUS Czech Service Ostrava.
RMA číslo začínajúce na CZB1 bude vybavené v servise SIL.
Odovzdajte produkt prepravcovi:
Na krabicu napíšte zreteľne RMA číslo. Do krabice vložte skôr vytlačený formulár a naň napíšte RMA, ak ho nemáte možnosť vytlačiť, napíšte len RMA na krabicu. Doprava tam aj späť bude zadarmo. Vami hradená bude iba v prípade mimozáručnej opravy.
Ak RMA číslo neobdržíte e-mailom do 24 hodín v pracovných dňoch, skontrolujte si spamový filter vo Vašej schránke, prípadne volajte hotline.